Facebook-logo

Jouluinen matka Tammisaareen ja Fiskarsiin 14.12.

Lähdemme tutustumaan Tammisaaren joulumarkkinoille ja Fiskarsin Ruukkiin

lauantaina 14.12.

Matkan aikana mahdollisuus tutustua kohteisiin paikallisoppaan johdolla. Aikaa jää myös omien ostosten tekoon!

Lähdemme Turusta klo 8.50. Aamukahvit ja sämpylän nautimme Tammisaaressa. Oppaan johdolla tutustumme Tammisaaren keskustaan ja vanhaan kaupunkiin. Matkamme jatkuu kohti Fiskarsia, jossa nautimme maittavan lounaan. Fiskarsin paikallisopas vie meidät kiertoajelulle. Opastuksen aikana vieraillaan myös käsityöpajoissa. Tämän jälkeen meillä on vielä omaa aikaa tuturstua jouluiseen Fiskarsiin. Klo 17.30 lähdemme kohti Turkua, johon saavumme n. klo 19.00

Matkan hinta (väh. 40 osallistujaa): jäseniltä 55 €, muilta 65 € sisältäen kuljetukset, aamukahvit ja sämpylän, lounaan, opastukset Tammisaaressa ja Fiskarsissa.

SITOVAT ILMOITTAUTUMISET 26.11. MENNESSÄ YHDISTYKSEN TOIMISTOON PUH. 277 7240, 040 777 1990 TAI S-POSTITSE Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.